biuro@rekawice-robocze.com42 612-10-99lub533 163 599
» Reklamacje

Kategorie

Nasze nowości

Spodnie robocze do pasa TAYRA

Spodnie robocze do pasa TAYRA115,00 zł brutto93,50 zł netto

Bluza robocza TAYRA

Bluza robocza TAYRA130,00 zł brutto105,69 zł netto

Podkoszulek t-shirt EMERTON

Podkoszulek t-shirt EMERTON30,00 zł brutto24,39 zł netto

Kurtka robocza softshell moro CRAMBE

Kurtka robocza softshell moro CRAMBE200,00 zł brutto162,60 zł netto

Spodnie robocze do pasa bawełniane MAX REFLEX

Spodnie robocze do pasa bawełniane MAX REFLEX85,00 zł brutto69,11 zł netto

Bluza robocza bawełniana MAX REFLEX

Bluza robocza bawełniana MAX REFLEX110,00 zł brutto89,43 zł netto

Ogrodniczki robocze bawełniane z odblaskami MAX REFLEX

Ogrodniczki robocze bawełniane MAX REFLEX110,00 zł brutto89,43 zł netto

Półbuty ochronne FENNEC S1

Półbuty ochronne FENNEC S1165,00 zł brutto134,15 zł netto

Szukaj produktu

Producenci

Kontakt

Bestsellery

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Reklamacje

 
alt



Reklamacja może być zgłoszona przez klienta na przykład:

- osobiście w siedzibie firmy ROBART ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
- pisemnie na adres firmy ROBART ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
- pocztą elektroniczną na adres biuro@rekawice-robocze.com


UWAGA! BUTY, UBRANIA I INNE AKCESORIA ZGŁASZANE DO REKLAMACJI POWINNY BYĆ WYCZYSZCZONE!
 

Zaleca się wypełnienie przez klienta formularza reklamacji dostępnego pod adresem internetowym http://rekawice-robocze.com/formularz_reklamacji.pdf lub zawarcie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


 
Przejdź do strony głównej